Close
  • Hjem
  • Herre
  • Barneklær
  • Merker
  • Salg
  • Eurosko
  • Hjem
  • Herre
  • Barneklær
  • Merker
  • Salg
  • Eurosko
Søk
Filters

Få varene tilsendt

 

1) Send forespørsel til butikk
Legg varene i handlekurven og send en forespørsel til butikken. 
2) Betal for varen
Vi sjekker at varen er tilgjengelig i riktig størrelse og sender deg informasjon om betaling og beløp med fraktkostnader.
3) Motta varene
Vi pakker og sender varen så snart vi mottar din leveringsadresse

Vanlige Spørsmål

Hvor mye koster frakten? 

Frakt koster kr 99.  Gratis frakt ved kjøp over kr 1500! 

 

Hvorfor må jeg sende en forespørsel først? 

Varer i nettbutikken kan fort bli utsolgt. For at våre kunder skal slippe å bruke unødvendig tid på å registrere betalingsinformasjon og leveringsadresse er det enklere at vi først sjekker at vi har riktig størrelse. Betaling og frakt ordner vi med deg når vi vet varen er tilgjengelig.

Hos oss kan du også få tilbakemelding om produkter er store/små i størrelsen og eventuelt anbefalinger om andre lignende produkter dersom vi er utsolgt for varen du ønsker. Noen ganger kan vi også skaffe utsolgte varer fra leverandøren. Ring oss gjerne istedenfor å sende forespørsel dersom du foretrekker det. 

 

Hvilke betalingsalternativer har dere? 

Betaling skjer via Vipps eller overføring til bankkonto. Du får tilsendt informasjon på e-post/telefon når vi har bekreftet at varen er tilgjengelig. 

 

Hvilke leveringsalternativer har dere? 

Vi sender normalt pakkene med Bring klimanøytral servicepakke med sporing som du henter på ditt lokale postkontor. Mindre pakker sendes som brevpost og blir levert rett i postkassen. Vi kan også sende ekspress og med hjemlevering, men fraktkostnadene blir da litt høyere. 

 

Hva er leveringstiden? 

Vi pakker og sender varene så snart vi har mottatt betaling fra deg. Vanlig leveringstid er 2-5 virkedager fra varene sendes fra oss. Du får e-post fra oss når varene sendes.  

 

Bytte og Retur

Hos oss har du 30 dagers retur og bytterett. Returporto dekkes av kunden. 

Gjelder returen feilsendt vare eller reklamasjon dekker vi returporto. Vi vil da sende deg en ferdig frankert fraktetikett som du kan skrive ut hjemme. Ta gjerne bilde av feilen og send til oss. 

Returnerte varer kan ikke være brukt. Sørg alltid for å returnere varen/-ene i samme stand som du mottok dem. Det vil si i originalemballasjen med alle merkelapper på. Det er dessverre ikke mulig å returnere undertøy. Dersom du skal returnere sko er det viktig at du IKKE skriver eller teiper noe direkte på skoesken. Skoesken må også pakkes inn i emballasje før den sendes i retur til oss.

Penger refunderes så snart vi har mottatt returvarene i butikken. Dersom du ønsker å returnere varer kjøpt av oss kan du svare på ordrebekreftelsen, ringe oss, eller benytte kontaktskjema.